Polycopie national de neurologie

7 07 2010

O alta categorie de carti din care puteti invata sunt polycopie-urile nationale. Mie personal, cel putin acesta de neurologie, mi s-a parut un pic cam greoi si cam prost explicat in comparatie cu intermemo-ul de neuro, lipsind mare parte din semiologie, dar este doar parerea mea personala. Poate voi il veti gasi mai util decat celelalte materiale disponibile, asa ca merita sa il rasfoiti un pic sa va formati o parere.
http://www.4shared.com/file/ESaq-i0k/Polycopi__national_de_Neurolog.html


Acțiuni

Information

4 responses

15 07 2010
Alexandru David

Iti multumesc pentru ca ai inceput cu neurologia si cu postarea de materiale pe 4shared. Apreciez acele minute ce le-ai pierdut cu uploadul si cu postatul. Respect!

19 03 2011
Angelica

Buna, n-am inteles exact care e bibliografia pentru ECN. Este fixa ca la noi cu Angelescu si Schwartz sau sunt si aceste polycopies si intermemo si cartile de rezumate? Pentru ca eu am gasit un site: http://www.anemf.org/-Polys-de-references-pour-les-ECN-.html si nu stiu cat de bune sunt aceste polycopies. In rest, merci pentru toate postarile, sunt foarte utile.

23 03 2011
internatfranta

ce gasesti acolo sunt cateva din cartile de referinta pt ecn. dar, spre deosebire de romania, in franta nu ai o singura carte pe specialitate din care sa inveti. inveti din ce vrei, e problema ta. acele carti sunt ca sa te orienteze, dar exista alte zeci de carti, unele chiar mai bine redactate decat polycopie-urile. Ideea este sa acoperi toata programa (o gasesti deja pe unul din posturile mele)

30 03 2011
Angelica

Merci pentru raspuns, acum am inteles..

Lasă un răspuns

